úterý 16. května 2017

první den pilotního screeningu

Mám za sebou první den pilotního screeningu MPL v CATC na letišti Ruzyně.

Fyzika a matematika

Jako první jsme měli test fyziky a matematiky. Před testem jsem si představoval, že by tam mohli být matice a vektory a to už jsem delší dobu nepoužíval, ale věřil jsem si, že bych to nějak odvodil. Fyziku jsem měl na základní škole a pak jeden semestr na vysoké, ale ani toho jsem se nebál, neboť základní fyzikální jevy sleduji kolem sebe docela často a celkem tomu rozumím.

Dostali jsme zadání a začal jsem počítat. Bylo to docela snadné, asi tak na polovinu by stačila základoškolská matematika a fyzika. Zbytek se dal odvodit s lehkou znalostí středoškolské matematiky a s využitím vzorečků, které byly u některých příkladů.

Zasekl jsem se ale na jednom příkladu, u kterého byl uvedený vzoreček pro výpočet, ale když jsem ho použil, vyšel mi výsledek blbě. Nakonec se mi podařilo na základě zmíněného vzorečku sestavit vlastní a s ním jsem dosáhl výsledku, který mi dává smysl.

V testu jsem odhalil také 2 chytáky, na což jsem pyšný :-)

Angličtina písemně

Poté následoval test z angličtiny. Když jsem minulý týden vyplňoval cvičně jeden test, zjistil jsem, že dělám nějaké chyby, kterým nerozumím. Zařídil jsem si tedy prozatím 2 lekce individuální výuky. Dost mi to pomohlo, ale ještě jsem si nezapamatoval jak se přesně používá časování v podmínkových větách. Je tedy možné, že v testu jsem udělal přesně tuto chybu a pak možná pár dalších. Většinu jsem podle mě vyplnil správně.

Psychotesty

Dostali jsme tlustou obálku ve které bylo několik testů. Na začátku psychotestů nám psycholog řekl, že vyplníme 600 otázek, tak ať nad nimi nepřemýšlíme dlouho, protože deadline bude v 18 hodin. Vypočítal jsem si, že musím dát průměrně více než 3 za minutu (zbývali 3 hodiny času).

Již v prvním testu bylo asi 580 otázek a já to měl hotové možná dřív než za hodinu. Vyplnil jsem i druhý test, který nám psycholog popsal (ten mě stál dost úsilí) a myslel jsem si, že to je vše a že zbytek obálky se bude vyplňovat třeba zítra na skupinových psychotestech. Jenže to tak nebylo. Těch 600 otázek o kterých psycholog mluvil se týkalo jen začátku :-(

Další test byl stejného typu jako předchozí, takže jsem na to vynaložil zase strašně moc úsilí. V těch dvou testech bylo dohromady asi 40 úkolů, ale jejich vyplňování mi zabralo možná hodinu.

Naštěstí poslední 2 testy byly jednodušší. Jeden byl klasický IQ test (tam si myslím, že jsem vyplnil vše správně) a poslední byl test emoční inteligence.

Domů jsem odcházel vyčerpaný (hlavně z psychotestů) a šťastný.

1 komentář:

  1. zajímalo by mne, jestli autor nějak pokročil a pro co se rozhodl....

    OdpovědětVymazat